16 maja 2006

Internet World

Na tegorocznych londyńskich targach branżowych - Internet World, w prezentacjach prawie 200 firm i w ponad 130 seminariach tematycznych ujawniły się najważniejsze tendencje, rządzące obecnie światem biznesu online. To, co najistotniejsze dla rynku SEM, to przede wszystkim olbrzymia popularność narzędzi do przeszukiwania Internetu, rosnące wciąż zainteresowanie reklamą w wyszukiwarkach i coraz dalej idąca specjalizacja szybko mnożących się firm oferujących usługi search engine marketing.

Komentatorzy imprezy postawili nawet tezę, że działania marketingowe w wyszukiwarkach są już na tyle sprawdzone, tak efektywne i często wykorzystywane, że nie trzeba ich reklamować... Być może dlatego największy dostawca tego typu usług - Google, nawet nie pojawił się na targach, choć przykład tej firmy przywoływano akurat przy każdej okazji, jako ilustrację przemyślanego, skutecznego modelu biznesowego dla firmy działającej w oparciu o Internet. Więcej na temat Internet - World na oficjalnej stronie WWW.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: