3 listopada 2006

Linki sponsorowane z błędami

Przy wyborze słów kluczowych do kampanii linków sponsorowanych często bierze się pod uwagę także te wersje fraz kluczowych, które zawierają na przykład literówkę lub nawet (niestety) błąd ortograficzny, bo przecież... nobody's perfect, jak mówią... Ten czy inny internauta z naszej grupy docelowej może w wyszukiwarce wpisać słowo z takim 'bykiem' i nie trafić przez to powiedzmy do naszego sklepu, a szkoda by było stracić klienta, nawet takiego, który niepoprawnie posługuje się językiem polskim...

Są jednak pewne granice. Co innego słowa kluczowe w kampanii, których nie widać, a co innego tekst reklamy, który zdecydowanie powinien być napisany bezbłędnie... bo w końcu kto, jeśli nie copywriterzy właśnie, mają być najlepsi w tej dziedzinie?

Poniżej przykład reklamy tekstowej, na którą natknęliśmy się dziś szukając (jak pewnie większość z nas :) opon zimowych. Zapewne ten link nie był redagowany przez copywritera, no ale pewne normy obowiązują... nawet jeśli jest się tylko właścicielem promowanej strony internetowej.


Oby jak najmniej takich przykładów krążyło po Sieci!

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no to niezły wizerunek sobie budują ;)))