23 listopada 2006

Nowe funkcjonalności Adkontekst

System reklamy kontekstowej oferowany przez WP i Netsprint wzbogacony został o nowe funkcjonalności: mechanizm blokowania stron, transfer środków oraz Search Adkontekst.

Blokowanie stron pozwala reklamodawcom korzystającym z boksów kontekstowych precyzyjnie zadecydować o tym, na którym z partnerskich serwisów programu Adkontekst ich reklama ma się nie wyświetlać. Transfer środków jest narzędziem przeznaczonym dla partnerów, którzy mogą teraz przeznaczyć zarobione przez siebie w Adkontekst pieniądze na własną reklamę. Zyskają dzięki temu 40% zniżki i cały podatek VAT. Usługa Search Adkontekst (która pojawi się już wkrótce) to z kolei, jak określają ją sami autorzy, "wyszukiwarka do wklejenia na swoją stronę".

A wszystko to z okazji pierwszych urodzin systemu Adkontekst, które świętować będą (zapewne hucznie) Wirtualna Polska i Netsprint... A może już świętowali... ;)

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: