19 marca 2007

Auto - moto w wyszukiwarkach

Producenci i dealerzy samochodów w USA uważają wyszukiwarki za najefektywniejsze miejsce do reklamowania się online. Firmy z branży motoryzacyjnej w amerykańskim Internecie wykładają największe sumy na promocję w Sieci. W tym roku szacuje się te wydatki na 2,69 mld dolarów (eMarketer).

Dlaczego reklama w wyszukiwarkach jest najlepsza w tym przypadku?

Ponieważ klienci decydujący się na zakup auta (co jest dla większości osób niebagatelnym jednak wydatkiem) intensywnie przeszukują zasoby WWW, aby zebrać jak najwięcej informacji o wybranym modelu, porównać parametry, ceny, warunki, znaleźć opinie innych użytkowników nt. danego samochodu etc.

Przygotowując się do zakupu samochodu korzystamy z wyszukiwarek. Proste! 90% Amerykanów tak robi. Zrozumieli to przedstawiciele sektora motoryzacyjnego w USA i przesunęli w ubiegłym roku budżety reklamowe z mediów tradycyjnych na Internet oraz reklamę mobilną. Posunięcie bardzo dobre. Zwłaszcza, że 2007 rok ma byc rokiem rekordowym, jeśli chodzi o marketing w branży auto - moto, ponieważ na ten właśnie rok przewiduje się wprowadzenie na rynek 61 nowych modeli samochodów (chyba nigdy nie była to liczba tak duża jak teraz).

Oj będzie się działo w linkach sponsorowanych, będzie się działo!

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: