30 kwietnia 2007

Codziennie 1500 użytkowników

1500 unikalnych użytkowników odwiedza każdego dnia (jeszcze niedawno nikomu nieznany) serwis akumulator.pl. A wszystko w zasadzie dzięki pozycjonowaniu i linkom sponsorowanym...

Na stronach ePR opublikowano interesujące case study na ten temat. Materiał podniesie z pewnością na duchu wszystkich marketerów promujących branżę, która zupełnie nie jest 'sexy' :) jak to określa autor tekstu.

Otóż okazuje się, że przy wykorzystaniu stosunkowo niewielkiego budżetu, zastosowaniu podstawowych w zasadzie działań SEM, a przy tym mocno rozbudowanych działań SEO (skupiających się na optymalizacji i pozycjonowaniu serwisu) uzyskać można tak konkretne już wyniki, jak 1500 osób odwiedzających codziennie naszą niszową witrynę.

Receptą na sukces jest trafienie jak najprostszą drogą do swojego targetu, a search engine marketing i search engine optimization to umożliwiają. Po przeczytaniu w/w artykułu zorientujecie się także, jak ważną rolę w tym przypadku odegrało SEO-PR.

Życzymy miłej lektury w ten najdłuższy na świecie 'weekend' :)

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

2 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a wy takimi postami tylko sie przyczyniacie do zwiekszenia tej ogladalnosci ;-)

Anonimowy pisze...

Kiedy konkurencja robi zle trzeba jej wytknac bledy, ale kiedy robi dobrze trzeba to pochwalic. Uczciwe podejscie do biznesu :) i tyle... A jesli sie przyczyniamy do podbijania ogladalnosci tego serwisu to... :)) tylko moze nam byc milo, ze mamy taka liczbe czytelnikow ktora odbije sie w statystykach akumulator.pl ;))