8 października 2007

Optymalizator konwersji

Optymalizator konwersji to nowa funkcja Google AdWords. Pozwala ona zarządzać kosztem reklam na podstawie określonych celów konwersji. Oto cytat z Google

"Załóżmy, że wiesz, ile chcesz płacić za konwersję oraz że w określone dni tygodnia Twoje reklamy uzyskują wyższy współczynnik konwersji. Zwykle uzyskanie większej liczby konwersji niższym kosztem wymagałoby czasu poświęconego na monitorowanie i dostosowywanie cen ofertowych kosztu kliknięcia (CPC). Dzięki Optymalizatorowi Konwersji ten proces odbywa się automatycznie. Nadal płacisz za kliknięcie, ale zamiast ustawiania cen ofertowych CPC określasz po prostu maksymalną cenę ofertową kosztu pozyskania (CPA) dla każdej grupy reklam. Optymalizator Konwersji zarządza za Ciebie cenami ofertowymi CPC, wprowadzając zmiany i wyświetlając reklamy tylko wtedy, gdy istnieje prawdopodobieństwo uzyskania konwersji."

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: