12 maja 2008

Potencjał wg Onetu

"Serwisy mają większy potencjał reklamowy niż wyszukiwarki" - brzmi teza wystąpienia prezesa Onetu na konferencji 2k8 (relacja z imprezy dostępna jest na stronach Internet Standard).

Dlaczego?
Ponieważ owe serwisy mają na przykład, tak jak Onet.pl, graficzne formy reklamy. Kropka. I co Wy na to?

Taaak… My też byliśmy lekko zdziwieni :) takim postawieniem sprawy. Zresztą, dość dosadny komentarz jednego z czytelników IS opublikowany na blogu, najlepiej oddaje stopień takiego zdziwienia, bo…

Jak w ogóle dziś ktokolwiek może pomijać w tego typu rozważaniach graficzne (a nawet interaktywne) formy reklamy z powodzeniem funkcjonujące w SEM? W kampaniach kontekstowych wykorzystuje się przecież linki graficzne, video, widgety… I nie są to działania marginalne, a wiele z tych propozycji to już pełnowartościowe produkty reklamowe, które nieintruzywnie docierają wprost do odbiorcy poszukującego właśnie takiej, a nie innej informacji, przez co są bardzo skuteczne. Nie ma więc chyba się co dziwić, że "wciąż na reklamę w wyszukiwarkach przeznacza się największe fundusze".

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

3 komentarzy:

Marcin Siekierski pisze...

Drodzy,

Kopiecie leżącego :-), znaczy Onet.

Anonimowy pisze...

heh jak ktos sie sam wystawia ;-)

Anonimowy pisze...

Dyskusja na ten temat również na blogu interaktywnie.com

http://interaktywnie.com/blog/209-serwisy-maja-wiekszy-potencjal-reklamowy-niz-wyszukiwarki.html