8 maja 2008

Reklama w dobrym kontekście

No i stało się! Dziś jest ten dzień - Netsprint oficjalnie ruszył z modelem aukcyjnym w płatnych linkach, który zapowiadano już w marcu tego roku. Stworzono z tej okazji specjalny przewodnik / poradnik dla klientów korzystających z oferty reklamowej w wyszukiwarce oraz sieci partnerskiej Netsprinta.
Dla przypomnienia…

  • Linki sponsorowane oferowane będą teraz pod wspólną marką Adkontekst, zarządzaną przez NetSprint.pl i WP.pl.
  • Kolejność emisji reklam będzie zgodna z zasadami działania modelu aukcyjnego – reklamodawca sam decyduje o pozycji swojej reklamy deklarując określoną stawkę za kliknięcie. Im wyższa cena i większy CTR, tym wyższa pozycja oraz większa intensywność kampanii na serwisach partnerskich.
  • W wynikach wyszukiwania dostępnych będzie teraz 15 pozycji reklamowych (5 na górze oraz 10 z boku).
  • Udostępniona jest nowa wersja panelu klienta z narzędziami pozwalającymi na szczegółowe samodzielne zarządzanie kampanią:

    - zarządzanie stawkami na poziomie kampanii / reklamy / słowa kluczowego,
    - przypisywanie różnych URL’i poszczególnym słowom kluczowym,
    - zarządzanie emisją reklamy na serwisach partnerskich,
    - blokowanie i odblokowywanie reklam,
    - budżetowanie kampanii,
    - raportowanie.
--
Aneta Mitko


Udostępnij:

2 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mam na monitorze ustawioną rozdzielczość 1280x1024 i w WP w wynikach wyszukiwania widzę na ekranie tylko jeden "organiczny wynik". Zgadnijcie co to? Tak, zgadliście - to serwis WP. Idzie nowe - wyszukiwarka jako dodatek do reklamy. :)

Anonimowy pisze...

Odnoszę wrażenie braku spójności w produktach reklamowych na wyszukiwarke Netsprint. Mamy boksy reklamowe nadal pod brandem WP, linki sponsorowane pod brandem ADKontekst i w końcu linki telefoniczne nadal pod brandem samego NetSprinta. Czy nie możnaby tego połączyc w jeden brand i dać ludziom jeden panel zarządzania do wszystkiego? 3 osobne panele zarządzania to lekka przesada wg mnie