13 sierpnia 2008

3 powody, dla których warto patrzeć na ręce agencjom SEO

Kilka ostatnich dni uświadomiło nam wagę problemu, który dotyczy większości serwisów pozycjonowanych przez agencje SEO. Co gorsza, jego rozwiązanie wcale nie jest proste i wymaga często podjęcia trudnej decyzji.

Systemy wymiany linków - dobre czy złe?
Klienci nie znający ryzyka "pozycjonowania" - etyczne czy nieetyczne?

Zapraszamy do dyskusji na łamach interaktywnie.com >>

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

3 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zgadzam się w 100%! Naprawdę długo szukałam firmy, która z jednej strony wypozycjonuje mi stronę za w miarę rozsądną cenę (dopiero zaczynam działalność i po prostu nie stać mnie na wysokie koszty), a z drugiej strony zrobi to właśnie w taki sposób, by nie uzależnić się od jej usług. Taką ofertę znalazłam dopiero na... allegro. I choć może to wydawać się nieco śmieszne, to jej jakość stoi na bardzo wysokim poziomie (sądzę, że nie niższym niż w przypadku dużych agencji). Za jednorazową opłatę, moja strona w ciągu kilku tygodni znalazła się w Top10 dla 3 różnych fraz i utrzymuje się tam już od prawie roku. A podkreślę, że opłata była jednorazowa, bez żadnych miesięcznych abonamentów, umów i zobowiązań. Po prostu raz, a dobrze wykonana praca – czyli coś czego właściwie żadna duża firma nie oferuje.
O ile pozwalacie Państwo na umieszczanie linków na Państwa blogu (i to w dodatku do konkurencji :), to w ramach podziękowania dla Pani Oli poniżej zamieszczam link do jej strony:
www.pozycjonowanie.netby.pl

Anonimowy pisze...

Popraw "patrzyć" na "patrzeć".

bluerank pisze...

Na szczęście nic nie trzeba poprawiać :)