20 października 2008

Warsztaty SEM w listopadzie

27 i 28 listopada br. zapraszamy do Łodzi na Warsztaty SEM.

Podczas dwóch dni szkolenia - teoria i praktyka search engine marketing, czyli:

- zasady planowania i realizacji działań SEM,
- podstawy skutecznego copywritingu,
- założenie własnej kampanii linków sponsorowanych,
- zarządzanie reklamami (m.in. w AdWords),
- optymalizacja prowadzonych działań,
- korzystanie z pomocnych w SEO i SEM narzędzi Google,
- strategie search engine marketing (na podstawie case studies).

Warsztaty prowadzone są przez certyfikowanych specjalistów reklamy PPC. Dotychczas uczestniczyli w nich przedstawiciele agencji reklamowych i interaktywnych, wyszukiwarek, banków, portali finansowych, sklepów internetowych, wydawnictw, branży turystycznej oraz FMCG.

Zajęcia odbywają się w małych warsztatowych grupach (maksymalnie 10 osób).

Więcej informacji - Ola Piechocka o.piechocka(at)bluerank.pl lub tel. 042 632 33 21

Info o poprzednich Warsztatach i nasze referencje.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: