7 listopada 2008

Co będzie z reklamą?

W dobie kryzysu... Zdania są podzielone, ale niektórzy uważają, że - paradoksalnie - sytuacja, w której trzeba oszczędzać i przycina się budżety reklamowe, może pozytywnie wpłynąć na rozwój reklamy internetowej.

"Wiele firm zbiednieje na tyle, że nie będzie ich stać na reklamę w dużych mediach tradycyjnych, a w Internecie można się reklamować, nawet mając niewielkie kwoty na kampanię. Jest to najbardziej elastyczne medium, dlatego w czasach kryzysu reklamodawcy będą je częściej wybierać" - mówi Robert Biegaj z Gazeta.pl

My również jesteśmy tego zdania... i pozostajemy oczywiście do dyspozycji w kwestii linków sponsorowanych... :) jako tej najbardziej elastycznej z elastycznych form promocji online.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na "zbiednienie" bym nie liczył - raczej na taktyczne i świadome przenoszenie części budżetów do Sieci, jako medium docenianego a jednocześnie tańszego niż faktycznie - TV.
Pozdrawiam