18 grudnia 2008

Jak obchodzić się z KITem

Narzędzie wstawiania słów kluczowych, popularnie zwane KIT'em (keyword insertion tool), które pozwala na zastosowanie słowa kluczowego wyszukiwanego przez użytkownika w tekście reklamy... daje ciekawe możliwości kreowania przekazu reklamowego... pod warunkiem jednak, że umie się go (znaczy KIT'a :) używać.

Przykład?

Wpisując w Google np. frazę "II filar" (gdy szukamy sobie odpowiedniego OFE), widzimy pełen zestaw linków sponsorowanych, w których zastosowano właśnie KeyWord Insertion Tool). Niestety... w wielu przypadkach zastosowano go niepoprawnie... czego skutkiem jest wyświetlanie w tekście reklamowym czegoś innego, niż chciał reklamodawca - zamiast "II" (drugi) mamy "li"...



Gdzie popełniono błąd?

W składni... przy definiowaniu słów kluczowych w KIT.

Oto, co się pokaże w tekście reklamowym w różnych przypadkach użycia narzędzia wstawiania słów kluczowych...

{keyword:II filar} --> Ii filar
{KEYWORD:II filar} --> II FILAR
{KEYWord:II filar} --> II Filar

Jak widać... KIT KIT'owi nierówny :) Trzeba się pilnować.

--
Aneta Mondry


Udostępnij:

0 komentarzy: