2 lutego 2009

Walentynki czy Gwiazdka... co za różnica ;)

W starych dobrych czasach... (że rozpoczniemy nieco nostalgicznie ten wpis ;)... kiedy każdy starał się dbać o jakość w reklamie... Nie było sytuacji, aby w lutym promować się jeszcze pod "Boże Narodzenie" i "prezenty gwiazdkowe". Dziś, gdy prowadzi się rozbudowane kampanie linków sponsorowanych... z niezliczoną ilością słów kluczowych i KITem w tekście reklam, coraz częściej zdarzają się pomyłki i uchybienia. Duże kampanie trzeba umieć 'ogarnąć', a nie wszyscy sobie z tym radzą. Poniżej przykłady - dosłownie z wczoraj.

Przykład pierwszy znaleziony w AdSense... na prywatnym blogu pracowniczym blueranki.pl :) Przykład drugi - na stronie wyników wyszukiwania Google na zapytanie "prezent na walentynki" :-) W pierwszym przypadku ktoś po prostu zapomniał wyłączyć kampanię świąteczną. W drugim... chyba stworzył tekst w rodzaju tych... "raz na zawsze" ;-) Eh... Szkoda, że nie "raz, a dobrze" ;P

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: