5 lipca 2009

Certyfikaty SEMPO

Pracownicy agencji Bluerank zdobywają kolejne certyfikaty branżowe potwierdzające ich zawodowe umiejętności oraz jakość usług oferowanych przez firmę.

Po certyfikatach Google Advertising Professionals (dokumentujących wiedzę i doświadczenie w zakresie PPC i Adwords), Google Analytics (poświadczających zaawansowane możliwości i umiejętności wykorzystywania tego narzędzia w reklamie i biznesie), Web CEO oraz certyfikatach przyznawanych przez przez Netsprint.pl (związanych z gruntowną znajomością systemu Adkontekst), przyszedł czas na certyfikaty SEMPO, które potwierdzają kompetencje w zakresie szeroko rozumianego search engine marketingu (SEO, PPC, SEO copywriting).

Obecnie mamy na koncie...

  • certyfikat Google Adwords Qualified Company
  • 5 certyfikatów Google Advertising Professionals
  • 2 certyfikaty Google Analytics Individual Qualification
  • certyfikat Web CEO Professional
  • certyfikat Partnera Adkontekst
  • 3 certyfikaty SEMPO (SEM Professional: Advanced Search Optimization, Keywords & Copywriting, Advanced Search Advertising)

... ale na tym nie poprzestajemy ;-)

Serdeczne gratulacje dla: Anety, Jacka, Karoliny, Maćka, Moniki, Oli, Patrycji, Tomka oraz pozostałych blueranków ;) przygotowujących się właśnie do zdobycia kolejnych certyfikatów.

--
Redakcja


Udostępnij:

3 komentarzy:

Arek pisze...

Gratulacje :)

Michał pisze...

Czy moglibyscie napisac pare slow o szkoleniach z SEMPO? Czy kursy byly warte wydanych pieniedzy? Jaki poziom reprezentowaly? Pozdrawiam!

bluerank pisze...

Kursy były przygotowane profesjonalnie i w sposob zrozumialy przy wymaganym poziomie doswiadczenia. Sa bardzo dobre do usystematyzowania wiedzy oraz zwrocenia uwagi na metodologie i procesy, ale wiekszosc informacji, ktore przekazuja jest w sumie dostepna w Internecie, tyle ze nie w jednym miejscu i trzeba by sie troche napracowac, zeby je odnalezc i zebrac. Minusem jest fakt, ze niektore informacje (jak np. w przypadku kursu Adwords) sa przestarzale. Wiadomo, ze tutaj zmiany maja miejsce bardzo czesto, zatem to, co bylo aktualne w panelu miesiac wczesniej, dzis moze byc juz niewazne. To, co warto docenic w kursach SEMPO, to z pewnoscia mozliwosc lepszego poznania specyfiki rynku amerykanskiego. Dla nas bylo to szczegolnie istotne, poniewaz Bluerank ma amerykanskich klientow, jak rowniez prowadzi dzialania SEM dla polskich klientow w USA... Dobrze wiec bylo spojrzec okiem amerykanskiego eksperta na kwestie SEO czy PPC. Czy kursy i certyfikaty warte sa swojej ceny? Wydaje nam sie, ze tak... zwlaszcza, ze certyfikat przyznawany jest bezterminowo, ciagle mamy dostep do bazy wiedzy SEMPO, a do tego nasi klienci ze Stanow Zjednoczonych (znacznie lepiej, niz np. klienci z Polski, znajacy sama organizacje, jaka jest SEMPO) doceniaja fakt posiadania takich certyfikatow przez firma, z ktora pracuja...