6 lipca 2009

Nieuczciwa konkurencja w Adkontekście?

Co wspólnego ma sklep internetowy Agito.pl ze sklepem RTV EURO AGD?

Ostatnio mają na przykład 'wspólną' reklamę kontekstową... 'Kontekst' co prawda trochę zastanawiający, bo na brandingowe słowo kluczowe Agito pojawia się reklama... wcale nie sklepu Agito.pl, tylko konkurencyjnego sklepu online, z podobnym częściowo asortymentem.

I co Państwo na to? Nieuczciwa konkurencja, wprowadzanie w błąd internautów... uzbierałoby się kilka paragrafów.

--
Redakcja


Udostępnij:

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No fakt! O pomyłce ze strony Euro AGD raczej chyba nie ma mowy. Widać kryzys w e-commerce uderzył niektórym do głowy HE HE.

Anonimowy pisze...

ciekawe jak to dziala na wizerunek... i ilu osobom wyswietlil sie taki link... i co sobie pomyslaly?

no i czy 'agito' sprzedaje w Euro AGD :)

AMAS pisze...

A co na to Adkontekst? W sumie to takie rzeczy powinny być chyba w jakiś sposób moderowane przez tego, kto sprzedaje przestrzeń reklamową.

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście wśród dużej ilości słów nadesłanych przez klienta nadzór redakcyjny nie wychwycił słowa "agito", które nie ulega wątpliwości nie powinno znaleźć się jako słowo kluczowe w kampanii Euro RTVAgd.
Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia Biuro Reklamy Adkontekst zareagowało usunięciem tego słowa.
Łukasz Duda
Dyrektor Sieci Adkontekst
lukasz.duda@adkontekst.pl

bluerank pisze...

Dzieki serdeczne za wypowiedz. Dobrze, ze sprawa sie wyjasnila i ze reagujecie na takie sytuacje.

Pozdrowienia