19 grudnia 2009

Pakiety słów kluczowych

W październiku br. Google obiecało udostępnić pakiety słów kluczowych, pomocne małym firmom w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych. Obietnica została spełniona - pakiety dla wybranych branż są już dostępne online.

Pakiety zawierają pomysły na słowa i frazy kluczowe dostosowane do danej branży. Stworzone są one w formie przykładowych struktur kampanii, dlatego słowa kluczowe podzielone są od razu na grupy reklam. Dodatkowo, pakiety pokazują - jak za pomocą słów kluczowych tworzyć kampanie lokalne.

Jak korzystać z pakietów słów kluczowych, pokazuje krótki filmik instruktażowy przygotowany przez Google.



Na chwilę obecną udostępnione zostały pakiety dla następujących sektorów: budownictwo, dom i ogród, edukacja, finanse, gastronomia, motoryzacja, nieruchomości, nowe technologie, odzież, praca, reklama, rozrywka, RTV i AGD, sprzedaż, turystyka, usługi oraz zdrowie i uroda.

Przykładowy pakiet słów kluczowych przeznaczony dla firm branży reklamowej oferujących usługi typu 'reklama w wyszukiwarkach' (wraz z możliwym podziałem na grupy reklamowe)... znajdziecie tutaj.

Komu przyda się taka pomoc?
Przede wszystkim osobom i firmom niedoświadczonym w temacie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Analiza i dobór odpowiednich słów kluczowych to połowa sukcesu w takich działaniach. To nie tylko zapewnienie odpowiedniej ilości odsłon reklamy / wejść na stronę, ale także optymalny koszt kliknięcia...

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Jak znaleźć niszę? pisze...

Racja, ale patrząc na SEO jako na globalny już ruch czy biznes, warto pamiętać by się nie ograniczać, wciąż mieć otwartą głowę. Pytania jak znaleźć niszę nie powinny padać - nisza nie jest bowiem rozwiązaniem. Jest nim za to ciagłe powiększanie narzędzi SEO i ekspancja na różne rynki. Wtedy słowa kluczowe same się znajdą.