25 stycznia 2010

SEM i in. zagadnienia e-marketingu w ramach szkoleń finansowanych przez UE

Bluerank szkoli marketerów w ramach ogólnopolskiego programu certyfikacyjno - szkoleniowego „Prefesjonalny Menedżer E-biznesu”. Przedstawiciele agencji realizują warsztaty obejmujące tematykę marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

„Profesjonalny Menedżer E-biznesu” jest otwartym ogólnopolskim projektem szkoleniowym adresowanym do specjalistów pionów marketingu i sprzedaży, odpowiedzialnych za działania związane z marketingiem internetowym i prowadzeniem działalności w Sieci. W programie warsztatów znalazły się – najważniejsze obecnie – tematy związane z prowadzeniem skutecznych działań marketingowych online, między innymi: marketing w wyszukiwarkach (SEO, PPC), użyteczność i dostępność stron WWW (web usability), e-commerce i monetyzacja działalności w Sieci, mierzenie skuteczności działań prowadzonych online.

Uczestnicy programu wezmą udział w kilkudniowych, stacjonarnych szkoleniach warsztatowych (odbywających się w różnych miastach Polski) oraz w internetowych spotkaniach online z ekspertami e-marketingu. Będą także sesje e-learningowe.

Jeden z modułów szkolenia – marketing w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie WWW oraz kampanie linków sponsorowanych) prezentować będzie podczas kolejnych edycji warsztatów Maciej Gałecki – CEO agencji Bluerank.

20 edycji programu „Profesjonalny Menedżer E-biznesu” odbędzie się w głównych miastach Polski, w okresie od lutego do września br. Udział w programie jest częściowo (nawet do 80%) finansowany ze środków unijnych. Szkolenie kończy się egzaminem online i przyznaniem certyfikatów.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: