30 czerwca 2010

Opener, a wybory prezydenckie

Może jeszcze trochę "nieporadnie", może w nie do końca przemyślany i zorganizowany sposób, jak podkreśla portal interaktywnie.com, ale jednak...


Jeden z kandydatów na Prezydenta RP próbuje wykorzystywać w swojej kampanii linki sponsorowane w sposób, w jaki dotychczas politycy tego raczej nie robili, a mianowicie nawiązując do - jak my to nazywamy - bieżącego kalendarza zdarzeń.

Tuż po pierwszej turze wyborów B. Komorowski... najpierw dziękował w linkach za głosy i przypominał o drugiej turze - 4 lipca. Teraz przypomina się wyborcom przy okazji aktualnych wydarzeń kulturalnych... życząc im dobrej zabawy.



Inicjatywę... w sumie... chyba warto pochwalić?

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

bluerank pisze...

Więcej na temat kampanii prezydenckiej w Sieci znajdziecie w naszym Raporcie.

Obraz kampanii prezydenckiej 2010 w Internecie