29 lipca 2010

Adkontekst Image

To nowa forma reklamowa (łącząca tekst i grafikę) dostępna w sieci Adkontekst.

"Wzbogacenie tekstu reklamowego o atrakcyjny element graficzny związany z tematyką reklamy pozwala na wzmocnienie przekazu reklamowego: silniejsze zwrócenie uwagi użytkownika na reklamę oraz zachętę do zapoznania się z tekstem kreacji. W efekcie, internauci po kliknięciu w reklamę spędzają więcej czasu na stronie reklamodawcy i większy odsetek z nich zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami reklamodawcy..." - przekonują przedstawiciele sieci Adkontekst.

Reklamy Adkontekst Image emitowane będą na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750x100, 300x250 i 160x600 (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive).

Reklamę można dodać do kampanii samodzielnie - z poziomu panelu klienta Adkontekst. Wystarczy kliknąć opcję „dodaj wizualizację”, wprowadzić tekst reklamowy i dodać element graficzny (może on pochodzić z własnych zasobów lub z bazy obrazków udostępnianej przez Konsultantów Adkontekst).

CPC za taką reklamę jest dokładnie na tym samym poziomie, jak w przypadku boksów tekstowych.

* * *

Adkontekst to sieć reklamy kontekstowej emitowanej w wynikach wyszukiwania i na serwisach partnerskich. Sieć zarządzana jest przez NetSprint.pl i Wirtualną Polskę. Zrzesza 1200 opiniotwórczych portali i 70 tys. unikalnych domen. Reklamy docierają do ponad 15,9 mln internautów.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

2 komentarzy:

Bartek pisze...

Nie jest to chyba NOWOŚĆ przez duże N. Reklamy tekstowo-graficzne już funkcjonowały w tej sieci. Czym ta forma istotnie różni się od nich poza ceną? Bo wygląda to na sztuczny szum wokół rzekomo nowej formy zrobiony żeby wstrzelić się w modny temat. O displayu w kontekście dużo się teraz mówi.

Adkontekst pisze...

Zgoda, że co do zasady Adkontekst Image to również reklama graficzno-tekstowa, niemniej do tej pory inaczej wykorzystywaliśmy przy tym produkcie przestrzeń udostępnioną przez wydawcę (tzw. placement). W Adkontekst Exclusive placement wypełniony był przez jedną reklamę tekstowo-graficzną (jednego reklamodawcy). W przypadku Adkontekst Image grafika jest mniejsza i na jednym placemencie emitowane są reklamy kilku reklamodawców.