6 lipca 2010

Wyszukana (w Google) marka

Czyli o tym, jak Google określa naszą świadomość... wpływa na nasze wybory, opinie, postrzeganie... wszystko poparte konkretnymi przykładami zaczerpniętymi z otaczającej nas rzeczywistości (politycznej, gospodarczej, społecznej...).

Obecność marki w wynikach wyszukiwania Google przestała sprowadzać się do hamletowskiego – być albo nie być? Obecnie samo być może już nie wystarczyć, a nawet przeszkadzać. Google coraz dynamiczniej zaczyna przejmować rolę przysłowiowego okna na świat, a dominacja firmy na rynku usług internetowych jest niezaprzeczalna. Jak wpływa to na percepcję internautów, dla których różnice między rzeczywistością a światem wirtualnym powoli się zacierają?

Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem (autorstwa Szymona Pietkiewicza) - "Prawo do istnienia w Google", który ukaże się w powakacyjnym (wrześniowym) numerze Marketingu w Praktyce.


Udostępnij:

1 komentarzy:

bluerank pisze...

Przy tej okazji polecamy obejrzenie prezentacji Umysł w szponach technologicznej (i nie tylko) codzienności. Na pewno w interesujący sposób rozszerza ona temat...