7 października 2010

Indeks SGH i płatny staż w Bluerank

Bluerank po raz kolejny zasiada w Jury, organizowanego przez IAB Polska, konkursu na najlepszą pracę magisterską poświęconą marketingowi internetowemu. Do wygrania - podyplomowe studia w Szkole Głównej Handlowej (kierunek e-marketing), nagrody rzeczowe oraz płatny staż w firmie internetowej...

Zachęcamy do udziału w rywalizacji! Szczegóły poniżej.

Po raz drugi Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zapraszają absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili prace magisterskie w okresie 1 stycznia 2007 r. - 1 grudnia 2010 r. do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego. Do wygrania jest indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w warszawskiej SGH, iPad dla zwycięzcy i promotora, a także płatne praktyki w czołowych firmach branży internetowej.

W tegorocznej edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego nagrodą główną jest indeks na rozpoczynającą się w marcu 2011 roku XIII edycję dwusemestralnych Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (bez konieczności uiszczenia opłaty za uczestnictwo), a także iPady - dla zwycięzcy i dla promotora pracy - ufundowane przez firmę Nasza-Klasa. Do wygrania są również miesięczne płatne praktyki w wiodących firmach branży internetowej: ARBOinteractive, AxelSpringer, NetArt, GoldenSubmarine, Bluerank i Onet.

Organizatorem konkursu jest IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Szczegóły i regulamin konkursu na stronie www.iabpolska.pl/wygraj-indeks.html, informacje o studiach dostępne są na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl.
Do udziału w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego zapraszamy absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2007 do 1 grudnia 2010 r.

W Jury Konkursu zasiądą m.in. Ewa Bańbuła - Marketing & Product Manager On-line AxelSpringer, dr Tymoteusz Doligalski - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Michał Fijoł - Dyrektor Projektów Internetowych AxelSpringer, Maciej Gałecki - CEO Bluerank, Dominik Kaznowski - Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR Nasza-Klasa, Paweł Klimiuk - Rzecznik prasowy Onetu, Maciej Kossowski - Dyrektor pionu sprzedaży usług marketingowych Onetu, Daniel Kotyras - Marketingowiec - Członek Zarządu NetArt i Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt, Grzegorz Krzemień - Prezes zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, Małgorzata Lakowska - Agency Sales Director, ARBOinteractive, Marcin Skoroński - Dyrektor działu strategii rozwoju produktu reklamowego Onetu.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Paweł Chwalibóg pisze...

Witam,

niestety na tą edycję konkursu się już nie załapię, ale na następną i owszem. Planuje w tym roku napisać pracę magisterską z zakresu właśnie marketingu internetowego (najlepiej temat związany z SEO). Czy redakcja Blurank ma może pomysł na interesujący, ambitny temat pracy, którą można by później wykorzystać w pracy w agencjach interaktywnych? Czy są jeszcze jakieś obszary SEO których nikt nie badał i można by przeprowadzić ciekawy research?