3 października 2012

Zwiększ sprzedaż w oparciu o SEO - eCommerce Standard 2012


Podczas konferencji eCommerce Standard 2012 Rafał Wosztyl (DOZ.pl) i Tomasz Sąsiadek (Bluerank) zaprezentowali temat "Budowanie wizerunku i wzrostu sprzedaży w oparciu o potencjał wyszukiwania na przykładzie kampanii SEO dla doz.pl".

Pełną prezentację z tego wystąpienia możecie zobaczyć poniżej:





Wnioski: 

Działania SEO prowadzone są często dla ograniczonej liczby najbardziej popularnych i oczywistych fraz. Tymczasem wyjście poza utarty schemat i wykorzystanie całego potencjału wyszukiwania oparte o wnikliwą analizę danych, potrafi dać bardzo dobre wyniki. Świadczy o tym kampania zrealizowana przez Bluerank dla portalu Dbam o Zdrowie - DOZ.pl. Skuteczność przygotowanej strategii działań i osiągnięty efekt biznesowy zostały docenione nominacją do European Search Awards w kategorii “Best SEO campaign”.

--
Redakcja


Udostępnij:

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"wyłącznie white hat seo", takiego czegoś nie ma:), lub "a świstak zawija" :)

POSISJONERING pisze...

dobre seo to podstawa emarketingu, nie będąc w top10 praktycznie nie ma szans na to, że klient zainteresuje się naszą stroną

marcin pisze...

Ile firm w tym kraju jest gotowa na wprowadzenie poważnej strategii optymalizacji/pozycjonowania swojego serwisu?
Taka rzecz nie jest wykonalna dla 99% klientów dlatego, że oni chcą mieć tanio. Do takich strategii potrzeba sporego zaangażowania/czasu/pracy dlatego moim zdaniem sprawdzi się to dla 1% klientów.

Aleksandra pisze...

Rzeczywiście optymalizacja stron to jest dziś podstawa ich sukcesu. Jednakże tak jak Marcin mówi, niestety każda firma szuka jedynie szansy na minimalizację kosztów, co nie daj szansy na efektywne działania, które wymagają czasu, poświęcenia oraz systematyczności działań.

Michał pisze...

Brawo, piękne rezultaty.