19 lutego 2014

Bluerank trzeci raz z rzędu nominowany do European Search Awards!


Na ogłoszonej właśnie liście finalistów konkursu ESA 2014, Bluerank znalazł się wśród najlepszych w kategoriach związanych z przeprowadzonymi kampaniami.

Bluerank jako jedyny przedstawiciel polskiej branży SEM otrzymał nominację w dwóch z 21 kategorii:

  • BEST LOCAL CAMPAIGN za kampanię Paid Search dla MMC Car Poland Sp. z o.o. 
  • BEST SEO CAMPAIGN za kampanię SEO dla Motointegrator.pl.

European Search Awards to konkurs organizowany we współpracy z m.in. Search Engine Marketing Professional Organization, a w jury zasiadają światowi eksperci branży SEM. „ESA” ma na celu honorowanie najlepszych kampanii, agencji i praktyk w Europie. Bluerank już trzeci raz z rzędu znalazł się wśród finalistów konkursu, a drugi raz w historii otrzymał nominację w aż dwóch kategoriach.

„Ponowna obecność wśród najlepszych europejskich firm w branży SEM, to naprawdę coś wyjątkowego” – mówi Maciej Gałecki, Prezes Bluerank. „To z pewnością wymierny dowód, że nasza strategia dokładania najwyższej staranności podczas współpracy z klientami jest warta nakładów pracy, które codziennie wykonujemy. Fakt, że grono międzynarodowych ekspertów kolejny raz wybiera nas spośród setek otrzymanych zgłoszeń daje nam sporo powodów do dumy, ale to jednocześnie wysoko postawiona poprzeczka poziomu jakości dostarczanych usług, której nie możemy sobie pozwolić obniżyć. Jak widać doceniają to zarówno nasi klienci, jak i światowi specjaliści w branży”.

Więcej na temat European Search Awards na:
www.europeansearchawards.com

--
Redakcja


Udostępnij:

0 komentarzy: