24 listopada 2009

Zapytaj eksperta SEM

Dla firm zainteresowanych działaniami SEO i PPC
Po przewodniku SEM, wydanym na przełomie września i października tego roku przez IAB Polska, przedstawiciele branży search engine marketing po raz kolejny wychodzą naprzeciw oczekiwaniom biznesu, przymierzając się do wydawania cyklicznych porad z zakresu SEM, w oparciu o pytania zgłaszane przez przedsiębiorców.

Agencja Bluerank, która jest współautorem praktycznego przewodnika SEM sygnowanego przez IAB Polska (wydanego w tym kwartale br. przy współpracy z Media Marketing Polska) planuje rozszerzyć projekt tworzenia poradników search engine marketing dla firm.

W pierwszym etapie zamierzamy zgromadzić pytania i problemy z zakresu działań SEO oraz PPC, zgłaszane przez przedstawicieli firm, które samodzielnie promują się w wyszukiwarkach, by potem - na ich podstawie - opracowywać tematyczne poradniki podpowiadające – jak skutecznie prowadzić kampanię linków sponsorowanych czy na przykład optymalizować swoją witrynę.

Przedsiębiorcy mogą zadawać pytania i zgłaszać propozycje interesujących dla nich tematów SEM pisząc na adres pytania@bluerank.pl.
Inicjatywa tego typu nie jest pierwszym edukacyjnym projektem Bluerank. Przedstawiciele agencji – jako jedni z pierwszych w Polsce – uświadamiali rynek poruszając zagadnienia tzw. białego i czarnego SEO. Maciek Gałecki, obecny szef Bluerank, był inicjatorem i współautorem m.in. Kodeksu etycznego SEO, wydanego przez IAB jeszcze w 2004 roku.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: