Co będzie z reklamą?
W dobie kryzysu... Zdania są podzielone, ale niektórzy uważają, że - paradoksalnie - sytuacja, w której trzeba oszczędzać i przycina się budżety reklamowe, może pozytywnie wpłynąć na rozwój reklamy internetowej.
"Wiele firm zbiednieje na tyle, że nie będzie ich stać na reklamę w dużych mediach tradycyjnych, a w Internecie można się reklamować, nawet mając niewielkie kwoty na kampanię. Jest to najbardziej elastyczne medium, dlatego w czasach kryzysu reklamodawcy będą je częściej wybierać" - mówi Robert Biegaj z Gazeta.pl
My również jesteśmy tego zdania... i pozostajemy oczywiście do dyspozycji w kwestii linków sponsorowanych... :) jako tej najbardziej elastycznej z elastycznych form promocji online.
--
Aneta Mitko
1 komentarzy:
Na "zbiednienie" bym nie liczył - raczej na taktyczne i świadome przenoszenie części budżetów do Sieci, jako medium docenianego a jednocześnie tańszego niż faktycznie - TV.
Pozdrawiam
Prześlij komentarz