Łap ten ruch
Jeśli Twoja firma ma 'problematyczną' nazwę - taką, którą można różnie zapamiętać i zapisać na wiele sposobów, zadbaj o to, aby - nawet jeśli ktoś niepoprawnie wpisze w wyszukiwarce to słowo - trafił na stronę firmy.
Przykład? Będzie z naszego podwórka.
Zdarza się, że osoby poszukujące agencji SEO / SEM nie wpisują w Google poprawnie naszej nazwy - Bluerank. Dla niektórych to…
- Blue Rank,
- Blue Rang,
- BlueRang,
- BleuRank,
- BleuRang,
- BluRank,
- Blurang…
Źle usłyszane, niepoprawnie odnotowane i… w takiej formie ląduje w zapytaniach. Taki ruch z wyszukiwarki także starajmy się 'wychwycić'. Pamiętajmy zatem, żeby na przykład w meta tagach uwzględnić różne warianty pisowni nazwy marki. Jeśli to możliwe, zadbajmy o to, aby owe błędnie zapisane nazwy znalazły się w treści naszych stron (my – jak widać – wykorzystaliśmy w tym celu wpis blogowy :).
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz