Dłuższe nagłówki w AdWords?
--
Aneta Mitko
SEM to połączenie technologii i słowa, które pozwala docierać z informacją i reklamą do 92% użytkowników Internetu. To jedna z najskuteczniejszych form
promocji online...
Do lektury i dyskusji na ten temat, zapraszają specjaliści Bluerank, jednej z najlepszych agencji SEM w Europie wg jury konkursu European Search Awards (drugi raz z rzędu w finale kategorii "Najlepsza agencja"). Od 2005 r. realizujemy projekty marketingowe w wyszukiwarkach internetowych w Polsce i na świecie.
Odwiedź nasze biuro prasowe na Prowly.com
redakcja(at)bluerank.pl
3 komentarzy:
To może podsunę wskazówkę - zauważmy, że tytuł jest taki sam jak link w tytule.
A odpowiedź zawiera się w "narzędziu wstawiania słów kluczowych" :)
Krzysztofie z Odado... Rozwiazanie zagadki nie jest takie oczywiste :) poniewaz Google teoretycznie nie pozwala na takie zabawy z KITem (https://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?answer=74996&topic=12396) - cytat: "Po wyświetleniu reklamy na stronie wyników wyszukiwania kod zostanie zastąpiony słowem kluczowym, które spowodowało jej wyświetlenie. Jeśli słowo kluczowe jest za długie i powoduje przekroczenie limitu znaków tekstu reklamy, zamiast niego zostanie użyty domyślny tekst reklamy." Zatem... teoretycznie, limit znakow ciagle obowiazuje (niezaleznie od tego czy zastosujemy KIT czy nie). Pierwsze co sie tu nasuwa to... blad systemu?
Jak najbardziej KIT powinien tak działać, ale między teorią a praktyką długa droga - spotkałem się z kilkoma takimi odstępstwami w Adwords :)
Prześlij komentarz