SEO - jak to robią duże serwisy...
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją Maćka Gałeckiego, poświęconą zagadnieniom optymalizacji i pozycjonowania rozbudowanych serwisów typu e-commerce.
SEM to połączenie technologii i słowa, które pozwala docierać z informacją i reklamą do 92% użytkowników Internetu. To jedna z najskuteczniejszych form
promocji online...
Do lektury i dyskusji na ten temat, zapraszają specjaliści Bluerank, jednej z najlepszych agencji SEM w Europie wg jury konkursu European Search Awards (drugi raz z rzędu w finale kategorii "Najlepsza agencja"). Od 2005 r. realizujemy projekty marketingowe w wyszukiwarkach internetowych w Polsce i na świecie.
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją Maćka Gałeckiego, poświęconą zagadnieniom optymalizacji i pozycjonowania rozbudowanych serwisów typu e-commerce.
Odwiedź nasze biuro prasowe na Prowly.com
redakcja(at)bluerank.pl
0 komentarzy:
Prześlij komentarz