Prawie cały budżet na pozycjonowanie
(...) Kiedy zdecydowaliśmy się na reklamę w gazetach okazało się, że nie przyniosło to żadnych efektów. Dlatego w tej chwili Merlin prawie cały swój budżet reklamowy wydaje na pozycjonowanie w wyszkiwarkach. Mamy kampanie w Google na ponad 140 tys. słów kluczowych i przynosi ona konkretne rezultaty. Większość osób zajmujących się w Polsce marketingiem internetowym działa na małą skalę. My mamy w bazie ponad 200 tys. towarów i 600 tys. klientów, więc każde rozwiązanie musimy starannie przygotować (...)
Czytaj cały wywiad z Anną Bogdańską - prezes Merlin.pl >>
--
Aneta Mitko
2 komentarzy:
z tekstu wynika, że "pozycjonowanie" a linki sponsorowane w google to jedno i to samo
Linki sponsorowane to także rodzaj pozycjonowania w wynikach wyszukiwania... tyle, że poprzez płatne odnośniki. Dla marketerów liczy się efekt - ich marka jest widoczna w Google, pojawianie się na pierwszej stronie wyników daje efekty przekładające się na sprzedaż. Tak podchodzi do tematu Pani Prezes i - jak widać - uzyskuje zadowalające rezultaty.
Prześlij komentarz