9 kwietnia 2010

Znak towarowy w reklamie kontekstowej

Za serwisem Vagla.pl, zachęcamy do lektury ubiegłorocznej pracy magisterskiej, poświęconej zagadnieniom prawnym w reklamie kontekstowej.

"Znak towarowy w reklamie kontekstowej online" - Izabela Kowalczuk

Kwestie prawne związane z użyciem słów kluczowych w kampaniach PPC stały się ostatnio szeroko komentowanym tematem, budzącym wiele kontrowersji. Nam - jako przedstawicielom branży SEM - miło, że tematyka search engine marketingu coraz częściej pojawia się w pracach naukowych, gdzie zresztą - niejednokrotnie - zdarza nam się gościć wśród wymienianych w bibliografii pozycji.

Poniżej fragment wstępu w/w pracy...

(...) Celem pracy jest nakreślenie ram prawnych dozwolonego użycia cudzego znaku towarowego przez reklamodawców i wyszukiwarki internetowe w reklamie kontekstowej. Dlatego też przedmiotem niniejszej pracy jest analiza prawna tego zagadnienia, mająca na uwadze interes podmiotów wykorzystujących znak towarowy, konsumentów i uprawnionych ze znaku towarowego. Za podjęciem tej problematki przemawiał także brak, jak do tej pory, kompleksowego omówienia tego zagadnienia w polskiej literaturze (...)

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajny przykład działalności grupy allegro:
http://olgierd.bblog.pl/wpis,nieuczciwa;konkurencja;w;reklamie;kontekstowej;oferia;pl,35451.html