Wyszukana (w Google) marka
Czyli o tym, jak Google określa naszą świadomość... wpływa na nasze wybory, opinie, postrzeganie... wszystko poparte konkretnymi przykładami zaczerpniętymi z otaczającej nas rzeczywistości (politycznej, gospodarczej, społecznej...).
Obecność marki w wynikach wyszukiwania Google przestała sprowadzać się do hamletowskiego – być albo nie być? Obecnie samo być może już nie wystarczyć, a nawet przeszkadzać. Google coraz dynamiczniej zaczyna przejmować rolę przysłowiowego okna na świat, a dominacja firmy na rynku usług internetowych jest niezaprzeczalna. Jak wpływa to na percepcję internautów, dla których różnice między rzeczywistością a światem wirtualnym powoli się zacierają?
Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem (autorstwa Szymona Pietkiewicza) - "Prawo do istnienia w Google", który ukaże się w powakacyjnym (wrześniowym) numerze Marketingu w Praktyce.
1 komentarzy:
Przy tej okazji polecamy obejrzenie prezentacji Umysł w szponach technologicznej (i nie tylko) codzienności. Na pewno w interesujący sposób rozszerza ona temat...
Prześlij komentarz