8 lipca 2009

SEO, SEM, PPC i inne ważne pojęcia

Dla rozjaśnienia sytuacji osobom, które nie siedzą zbyt głęboko w branży SEM (search engine marketing) przypominamy podstawowe pojęcia i zależności pomiędzy poszczególnymi działaniami, składającymi się na marketing w wyszukiwarkach internetowych.


Do usystematyzowania tej wiedzy skłoniła nas między innymi jedna z ostatnich publikacji dotyczących SEM. W artykule Gazety Prawnej (jak to się niestety często zdarza także w innych mediach) potraktowano SEM jak synonim reklamy w wyszukiwarkach, tymczasem... jest to pojęcie o wiele szersze.



--
Aneta Mitko


Udostępnij:

2 komentarzy:

Bartek Krzemień pisze...

Żeby agencja SEM na swoim własnym blogu nie potrafiła linkować..?! Jeśli odnosicie się do konkretnej publikacji to się podaje link do niej, albo chociaż tytuł i datę. Po co odnośnik do strony głównej GP? Brak słów.

bluerank pisze...

Artykuł jest z 6 lipca br. Link do niego natomiast nie był podany celowo. Nie chcemy bowiem piętnować autora tego tekstu, a jedynie zwrócić uwagę czytelników naszego bloga na uważne rozróżnianie pewnych pojęć odnoszących się do naszej branży.