A kto się reklamuje po pierwszej turze
Pierwszy dzień po niedzieli wyborczej. Przed nami druga tura. Wpisujemy w Google zapytania ogólne związane z wyborami prezydenckimi. Kto wykorzystuje linki sponsorowane?
--
Aneta Mitko
SEM to połączenie technologii i słowa, które pozwala docierać z informacją i reklamą do 92% użytkowników Internetu. To jedna z najskuteczniejszych form
promocji online...
Do lektury i dyskusji na ten temat, zapraszają specjaliści Bluerank, jednej z najlepszych agencji SEM w Europie wg jury konkursu European Search Awards (drugi raz z rzędu w finale kategorii "Najlepsza agencja"). Od 2005 r. realizujemy projekty marketingowe w wyszukiwarkach internetowych w Polsce i na świecie.
Pierwszy dzień po niedzieli wyborczej. Przed nami druga tura. Wpisujemy w Google zapytania ogólne związane z wyborami prezydenckimi. Kto wykorzystuje linki sponsorowane?
Odwiedź nasze biuro prasowe na Prowly.com
redakcja(at)bluerank.pl
1 komentarzy:
Fajny pomysł takie podziękowanie w linkach. W ogóle temat wyborczy jest świetny do przetestowania Adwordsa jako szybkich działań odpowiadających na ataki konkurencji (czyli znowu - działania antykryzysowe). Pewnie nie zobaczymy tego u nas, a szkoda.
Prześlij komentarz