21 czerwca 2010

A kto się reklamuje po pierwszej turze

Pierwszy dzień po niedzieli wyborczej. Przed nami druga tura. Wpisujemy w Google zapytania ogólne związane z wyborami prezydenckimi. Kto wykorzystuje linki sponsorowane?


Oczywiście media (choć szału nie ma), które podejmują na swoich stronach tematykę wyborczą. A co z kandydatami? Musieliśmy być wytrwali i spróbować wielu zapytań, a także zawężeń wyników wyszukiwania, aby trafić na jeden - słownie - jeden link sponsorowany... (a przecież teraz konkurencja jest mniejsza i można to wykorzystać).



--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajny pomysł takie podziękowanie w linkach. W ogóle temat wyborczy jest świetny do przetestowania Adwordsa jako szybkich działań odpowiadających na ataki konkurencji (czyli znowu - działania antykryzysowe). Pewnie nie zobaczymy tego u nas, a szkoda.