14 czerwca 2013

Co każdy marketer powinien wiedzieć o analityce internetowej?

Już 26 czerwca Blueffect, czyli II Ogólnopolski Kongres Efektywności. Podobnie jak rok temu, zaprosiliśmy na to wydarzenie międzynarodowych ekspertów z zakresu analityki webowej, by podzielili się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem. Ponadto, tegoroczna edycja Blueffect została poszerzona o część warsztatową, podczas której będziecie mieli okazję przetestować nabytą wiedzę pod okiem specjalistów.

Zależy nam, byście jeszcze lepiej zapoznali się z zaletami praktycznego wykorzystania analityki internetowej w biznesie. Przygotowaliśmy więc specjalną infografikę. Poniżej dostępny jest jedynie jej fragment. Jeśli chcecie poznać kolejne 4 punkty oraz ocenić poziom dojrzałości analityki internetowej w swojej organizacji, zapraszamy do pełnej wersji.

Zobacz całą grafikę pod adresem: http://blueffect.pl/infografika.html#info



--
Redakcja



Udostępnij:

2 komentarzy:

Wojtek Skąpski pisze...

Konferencja zapowiada się ciekawie, niestety nie uda mi się w niej uczestniczyć ze względu na nagromadzenie pracy przed wakacjami ;) Będziecie umieszczać jakieś materiały z konferencji?

bluerank pisze...

Na pewno będzie obszerna relacja z konferencji. Zamieścimy na blogu także - najpewniej - niektóre prezentacje.