3 kwietnia 2006

Wynajmę pokój nad morzem

Jan Kowalski, który utrzymuje się z wynajmowania trzech pokoików w swoim domu nad morzem, też może się reklamować na szeroką skalę. Dziś dzięki Internetowi masowa reklama nie jest zarezerwowana tylko dla gigantów biznesu, których stać na kampanie spotów telewizyjnych i radiowych wspartych reklamami w prasie i działaniami promocyjnymi online o dużym zasięgu. Dzisiaj Jan Kowalski może i powinien wykorzystać szansę, jaką stwarza mu reklama w wyszukiwarkach internetowych. Tu - w linkach i boksach sponsorowanych - może z powodzeniem zaistnieć obok tych największych i w pełni czerpać z tego korzyści. Przedsiębiorcy powoli zaczynają to zauważać, dlatego udział wydatków na Internet w budżetach reklamowych firm zwiększył się ostatnio sześciokrotnie... a to dopiero początek! W tym roku będzie to ok. 230 mln złotych. Internetowi z miesiąca na miesiąc przybywa reklamodawców oraz - co ważniejsze - odbiorców tych reklam (w Polsce blisko 10 mln osób) - i to właśnie jest szansa mikroprzedsiębiorców Kowalskich, której nie powinni przegapić.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: