Pozycjonowanie – działania, na których warto skupić się w 2012 r.
Prezentacja z wystąpienia Macieja Gałeckiego, podczas II Kongresu Online Marketing 2011.
SEM to połączenie technologii i słowa, które pozwala docierać z informacją i reklamą do 92% użytkowników Internetu. To jedna z najskuteczniejszych form
promocji online...
Do lektury i dyskusji na ten temat, zapraszają specjaliści Bluerank, jednej z najlepszych agencji SEM w Europie wg jury konkursu European Search Awards (drugi raz z rzędu w finale kategorii "Najlepsza agencja"). Od 2005 r. realizujemy projekty marketingowe w wyszukiwarkach internetowych w Polsce i na świecie.
Prezentacja z wystąpienia Macieja Gałeckiego, podczas II Kongresu Online Marketing 2011.
Odwiedź nasze biuro prasowe na Prowly.com
redakcja(at)bluerank.pl
3 komentarzy:
Na serio ciekawa prezentacja. Genialny slajd 22 :D
co to jest local user experience?
Faktycznie, bardziej trafne byłoby stwierdzenie "Local Search User Experience".
Samo zagadnienie dotyczy trendów wyszukań lokalnych i poprawnego rozumienia kontekstu i intencji użytkownika, który oczekuje pokazania przez wyszukiwarkę wyników bliskich geograficznie - zwłaszcza wtedy, gdy nie używa wprost takich określeń w zapytaniu a np. korzysta z urządzenia mobilnego.
Prześlij komentarz