Rekompensata za fałszywe kliknięcia w AdSense
Temat fałszywych kliknięć w linki sponsorowane powraca... Tym razem z bardzo dobrą wiadomością dla reklamodawców. Otóż Google będzie rekompensować straty wszystkich reklamodawców, którzy padli ofiarą 'fałszywych klikaczy' nawet jeśli oszustwo miało miejsce dawniej niż 60 dni wstecz (bo taka granica obowiązywała do tej pory). Jeśli tylko zdołamy udowodnić, że wysoka skuteczność naszych linków sponsorowanych to efekt 'click fraud', czyli sztucznego ruchu wytworzonego przez operatora strony, na której - w ramach programu AdSense - wyświetlane są reklamy Google (m.in. nasze linki), otrzymamy odszkodowanie w postaci kredytu, który będzie można zamienić na kampanię reklamową w wyszukiwarce. Brane będą pod uwagę wszystkie ewentualne oszustwa, które mogły mieć miejsce także np. kilka lat temu - od początku funkcjonowania AdSense, tj. od 2002 r.
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz