Świąteczne 'hity' TV generują kliki
Wróciliśmy po przerwie świątecznej do pracy, spojrzeliśmy w nasze kampanie e-commerce i co się okazało? Święta - nie święta, ludzie szukali, klikali i chcieli kupować.
Jedną z ciekawszych tendencji, jaką udało nam się zaobserwować na przykładzie kampanii SEM prowadzonej dla sklepu oferującego m.in. filmy na DVD, był fakt znacznie zwiększonego natężenia wyszukiwania tych filmów, które emitowane były podczas świąt w TV.
Żeby było jasne - mowa tu o klikach generowanych przez bardzo konkretne zapytania, zawierające nie tylko pełny tytuł danego filmu, ale także słowo 'DVD', co świadczy o chęci zakupu tychże pozycji filmowych, a nie np. o poszukiwaniu recenzji filmu.
Hitami świątecznego okresu w tej kampanii linków były: "Kevin sam w domu"(tudzież w Nowym Jorku ;), "Pada Shrek", "Opowieści z Narnii", "Auta", "Nie wierzcie bliźniaczkom"... i kilkanaście innych tytułów (bynajmniej nie nowości), które pokazywano w telewizji w dniach 22 - 28 grudnia br.
Co ciekawe... największą popularnością wśród klientów i potencjalnych klientów w/w sklepu cieszyły się te filmy, którymi telewizja raczy nas regularnie w okresie świąt. Od lat nie ma przecież gwiazdki bez Kevina... a jednak... nie warto z niego rezygnować w linkach jak widać :)
--
Aneta Mitko
1 komentarzy:
No proszę. A wydawałoby się, że tylko na nowościach da się zarobić.
Prześlij komentarz