29 kwietnia 2010

Prawie cały budżet na pozycjonowanie

(...) Kiedy zdecydowaliśmy się na reklamę w gazetach okazało się, że nie przyniosło to żadnych efektów. Dlatego w tej chwili Merlin prawie cały swój budżet reklamowy wydaje na pozycjonowanie w wyszkiwarkach. Mamy kampanie w Google na ponad 140 tys. słów kluczowych i przynosi ona konkretne rezultaty. Większość osób zajmujących się w Polsce marketingiem internetowym działa na małą skalę. My mamy w bazie ponad 200 tys. towarów i 600 tys. klientów, więc każde rozwiązanie musimy starannie przygotować (...)

Czytaj cały wywiad z Anną Bogdańską - prezes Merlin.pl >>

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

2 komentarzy:

Anonimowy pisze...

z tekstu wynika, że "pozycjonowanie" a linki sponsorowane w google to jedno i to samo

Anonimowy pisze...

Linki sponsorowane to także rodzaj pozycjonowania w wynikach wyszukiwania... tyle, że poprzez płatne odnośniki. Dla marketerów liczy się efekt - ich marka jest widoczna w Google, pojawianie się na pierwszej stronie wyników daje efekty przekładające się na sprzedaż. Tak podchodzi do tematu Pani Prezes i - jak widać - uzyskuje zadowalające rezultaty.