16 czerwca 2010

Kto jest najskuteczniejszym e-prezydentem?


Udostępnij:

12 komentarzy:

bluerank pisze...

Korwin-Mikke prawie jak... Obama :) http://www.pb.pl/2/a/2010/06/16/Obame_najbardziej_przypomina____Korwin-Mikke

Anonimowy pisze...

I jeszcze jeden artykuł na ten temat... http://www.internetstandard.pl/news/359715/Kampania.prezydencka.w.sieci.and.the.winner.is.html

Anonimowy pisze...

http://www.idg.pl/news/359715_3/Kampania.prezydencka.w.sieci.and.the.winner.is.html

Anonimowy pisze...

Janusz Korwin-Mikke wygrałby wybory prezydenckie w Internecie

http://mediacafepl.blogspot.com/2010/06/janusz-korwin-mikke-wygraby-wybory.html

Anonimowy pisze...

Janusz Korwin-Mikke - prezydent Internetu

http://wyborcza.pl/1,75478,8023495,Janusz_Korwin_Mikke__prezydent_internetu.html

Tomasz Sobiesiak pisze...

Hej

Przejrzałem prezentacje i czegoś nie rozumiem.

Slajd 13 (Wyniki rankingu)
przy Komorowskim, cytuje: "Ładny i efektowny serwis jednak o małych możliwościach i niskiej funkcjonalności"

Slajd 15 (Ranking - Serwis)
W kategorii "możliwości" wygrywa serwis Komorowskiego z 82%

Czego nie rozumiem?

Zbiniew Nowicki pisze...

@Tomek

Wnikliwa uwaga i wszystko rozumiesz poprawnie. Komentarz jest o charakterze ogólnym, punktacja w odniesieniu do konkurentów faktycznie wypada najlepiej. W myśl przysłowia: "Na bezrybiu i rak ryba"

Pozdrawiam, Zbyszek

Laik pisze...

Błędne dane w pokazie slajdów czegoś nie rozumiem spójrzmy na dwa z nich 14 i 15 chodzi o podsumę łącznie wygląda to tak że np P Mikke ma 36% procent łącznie za ocenę serwisu. Idąc dalej slajd 15 tam już jest wynik 44% coś się poprzestawiało bo jeśli się przyjzymy dogłębniej to już widzimy że Mikke rzadko wygrywa w poszczególnych kategoriach

Anonimowy pisze...

Chciałbym dowiedzieć się więcej. Chodzi mi o ranking kryteriów oceny w jakim stopniu procentowym miały znaczenie jakie kryterium było najważniejsze które mniej i w ilu procentach się wyrażało, bo chyba nie wszystkie z wymienionych kryteriów miały taką samą wagę.

Dziękuje i pozdrawiam Łukasz

Bluerank pisze...

Łukaszu

Dla rankingu ogólnego największe znaczenie miało social media (60% wszystkich możliwych do zdobycia punktów), reszta nieco mniejsze (40%).

Poniżej szczegółowe ilości możliwych do zdobycia punktów w poszczególnych kategoriach.

Pozycje Google - 30
Widoczność w Google - 8
SEO (optymalizacja pod wyszukiwarki) - 6
Linki zewnętrzne - 4
Serwis (aktywność i aktualność) - 13
Serwis (możliwości) - 11
Serwis (integracja z Social Media) - 3
Facebook - 21
YouTube - 21
Blip.pl - 11
Twitter - 9
Nasza Klasa - 13
Śledzik.pl - 13
NK (łącznie) - 26
Wykop.pl - 8
Salon24.pl - 11
blog.Onet.pl - 9
NewsPoint - 4

Autorzy Raportu pisze...

@ Laik

W slajdach, o których mówisz był "czeski błąd". Przepraszamy za to niedopatrzenie. Już wszystko jest OK. Dzięki za zwrócenie uwagi.

Anonimowy pisze...

Bluerank trafił też na stronę Korwina Mikke http://korwin-mikke.pl/polska/zobacz/korwinmikke_najbardziej_interaktywnym_kandydatem/24812