21 czerwca 2012

Wyniki badania "Pozycja analityki internetowej w Polsce"

Rynek marketingu internetowego w Polsce jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Charakteryzuje nas duża popularność analityki webowej, a wiodące narzędzie, z którego korzysta większość analityków to darmowa aplikacja Google Analytics.

Analityka w Polsce
- służy przede wszystkim poprawie współczynnika konwersji,
- jest zarządzana i budżetowana przez działy marketingu,
- wciąż angażuje sekcje IT firmy,
- jest istotna dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa,
- a stanowisko analityka, wciąż pozwala na duży rozwój kompetencji.

Kto korzysta z analityki webowej, jaką rolę pełni ona w organizacji, jakie są perspektywy jej rozwoju oraz najpopularniejsze narzędzia analityczne w Polsce? Te dane zostały zaprezentowane podczas konferencji Internet 2K12. Teraz mogą się z nimi zapoznać także czytelnicy naszego bloga.

Raport "Web Analytics Survey - Study 2012" można od dziś pobrać za darmo z naszego serwisu.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją dokumentu, pod adresem: http://www.bluerank.pl/web-analytics-survey-study-2012

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

sylwia pisze...

raport prezentuje naprawdę dosyć zdumiewające wyniki badań - nie sądziłam, że polska analityka sieciowa rozwija się tak prężnie ;) oby tak dalej!