AdWords inaczej
Google eksperymentuje z nowym układem reklam tekstowych prezentowanych obecnie wśród wyników wyszukiwania na górze i po prawej stronie. Być może już niedługo linki sponsorowane podzielone będą na dwie wyraźnie oznaczone grupy - część wyświetlana będzie przed naturalnymi wynikami, część natomiast pod nimi.
Taki layout będzie mieć zapewne ogromny wpływ na konkurencyjność linków, ponieważ bardziej niż obecnie rozróżnia je na te o wiele lepiej wyeksponowane i te znacznie gorzej widoczne - na samym dole strony. Założenia takich zmian nie są jeszcze do końca jasne, ale przypuszcza się, że Google będzie 'faworyzował' te odnośniki, które bardziej pasują do zapytania użytkownika - i te będą na początku. Wolne miejsce po prawej stronie ekranu będzie być może wykorzystane na wprowadzenie opcji 'zoom', dzięki której - podobnie jak na ask.com - będzie można skorzystać z szybkiego podglądu danej strony w postaci miniaturowego screena.
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz