Reklama = dobrze skatalogowana informacja
Tak przynajmniej traktuje ją Google, co być może jest jednym z czynników sukcesu tej firmy, o czym mówi wydana niedawno książka 'Marketing internetowy w wyszukiwarkach'.
Reklama kontekstowa, płatne odnośniki na stronach wyszukiwania, różnego rodzaju boksy i linki sponsorowane, to w gruncie rzeczy praktyczne wskazówki dla internauty i podsuwanie mu gotowych rozwiązań i odpowiedzi na stawiane przez niego pytania... Bo przecież najważniejsze jest, aby się z użytkownikiem komunikować, a nie tylko do niego przemawiać takim czy innym sloganem reklamowym. Marketing w wyszukiwarkach na to pozwala, dlatego jest skuteczny, naturalny w odbiorze, akceptowany przez ludzi i coraz popularniejszy wśród promujących się online firm. Autor w/w książki stawia nawet tezę, że rozwój reklamy w ogóle będzie w dużej mierze opierał się na wynajdywaniu i sprawnym dostarczaniu potrzebnych w danej chwili informacji, co w najbliższych latach będzie zauważalne także w Polsce.
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz