19 września 2007

Marketing poprzez wyszukiwarki i…

Marketing poprzez wyszukiwarki i komunikatory internetowe to tytuł prelekcji Macieja Gałeckiego - CEO agencji Bluerank. Wystąpienie będzie miało miejsce w Warszawie, 27 września br. podczas najbliższej konferencji CPI, na którą w imieniu organizatorów i swoim serdecznie zapraszamy.

Jeden z punktów prezentacji porusza zagadnienia łączące search engines z rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji, oraz zastosowaniem komunikatorów i awatarów w funkcji skutecznego dostarczania informacji i atrakcyjnego, użytecznego przekazu reklamowego. Więcej na ten temat w ostatnim numerze miesięcznika Marketing w Praktyce. Zachęcamy do lektury.

BTW

Osoby bliżej zainteresowane tzw. naturalnym wyszukiwaniem, czyli posługiwaniem się językiem naturalnym przy korzystaniu z wyszukiwarki internetowej, odsyłamy do Powerset - rozwijanej od dwóch lat wyszukiwarki, którą można już testować, zadając jej zwyczajne pytania, zamiast zapodawanych w zwykłych wyszukiwarkach słów czy fraz z wybranymi kwantyfikatorami.

Tym natomiast, którzy lubią korzystać z usług botów, polecamy sprytne narzędzie, które z pewnością wielu osobom przyspieszy pracę przy komputerze i wyszukiwanie różnego rodzaju informacji w Internecie. Pobawcie się tym infobotem.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

AI pisze...

Przyszłość rysuje się ciekawie.