9 maja 2008

Landing page wolno się ładuje? To masz problem!

W marcu uprzedzaliśmy, że szybkość ładowania strony docelowej stanie się wkrótce jednym z podstawowych czynników branych pod uwagę przy ocenie wyniku jakości kampanii AdWords (tzw. quality score). Dziś już wiadomo na pewno, że Google rusza z tym w połowie czerwca, zatem mamy miesiąc na wszelkie ewentualne poprawki i uczynienie z reklamowanych poprzez linki sponsorowane serwisów, stron przyjaznych użytkownikowi i wyszukiwarce, tj. ładujących się w sensownym czasie.

O tym, w jaki sposób czas ładowania wpływa na jakość naszego landing page możecie poczytać w Centrum Pomocy Google, a ocenę czasu ładowania swojej strony docelowej można już sprawdzać na stronie analizy słów kluczowych.

Do roboty Proszę Państwa! Do roboty! Optymalizujemy się na czerwiec... żeby linki były tańsze.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na forum o Adwords znalezlem tez ciekawą dyskusje pt. Strona we flashu a wynik jakosci strony docelowej - http://groups.google.pl/group/AdWords-Help-ROI-Pl/browse_thread/thread/3cce2876ba9224af#