6 marca 2008

Szybkość ładowania strony, a jakość kampanii AdWords

Google potwierdziło, że szybkość ładowania strony stanie się wkrótce jednym z podstawowych czynników branych pod uwagę przy ocenie wyniku jakości kampanii AdWords. Stosowna informacja ma pojawić się na blogu Inside AdWords w ciągu najbliższych kilku dni.

Co ciekawe, współczynnik szybkości ładowania strony ma być wyświetlany na stronie z analizą słów kluczowych. Google planuje sprawdzać szybkość ładowania strony raz w miesiącu. Powstaje w związku z tym pytanie - co stanie się, gdy w momencie indeksacji, na serwerach hostujących daną stronę będą akurat przeprowadzane prace modernizacyjne. Nie wiadomo także, jaki czas ładowania strony zostanie uznany za optymalny.

Z pewnością odpowiedzi na te pytania udzielą już wkrótce przedstawiciele Google, w tzw. międzyczasie jednak można na temat tej propozycji podyskutować na anglojęzycznym forum SearchEngineWatch.com.

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

1 komentarzy:

Mojek pisze...

Dobre dyskusje na temat jakosc strony docelowej:
* http://groups.google.com/group/AdWords-Help-ROI-Pl/browse_thread/thread/6a06acfdfd81eaea#
* http://groups.google.com/group/adwords-help-basics-pl/browse_thread/thread/a4d9942dd6c48ea9/f4388c6bbe87d0bb?lnk=gst&q=czarek#f4388c6bbe87d0bb