24 czerwca 2008

Po linku do banku

Raport o SEO i SEM w polskiej bankowości w... kolejnym wydaniu naszego Bluepapera.

Który bank się pozycjonował? Który wypadł najlepiej? Kto najwięcej wydał na linki sponsorowane? Która marka opanowała pierwsze strony wyników wyszukiwania w ostatnim kwartale ubiegłego roku? Wszystko to w raporcie 'Po linku do banku', przygotowanym przez agencję SEM – Bluerank.

IV kwartał 2007 należał do banku PKO BP, który w rankingu SEO / SEM za ten okres zajął pierwsze miejsce. Na drugim końcu skali znalazł się ING Bank Śląski.

Oto szczegóły punktacji i Bluepaper z pełną wersją raportu
http://www.bluerank.pl/bluepapers/bluepaper_062008.pdf

[Dokument można publikować wyłącznie za podaniem źródła i stosownego odnośnika]

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

7 komentarzy:

bluerank pisze...

W ramach doprecyzowania - raport dotyczy czwartego kwartału 2007 roku.

Marcin Siekierski pisze...

Ciekawe co wy na to:

http://blog.hypermedia.pl/?p=177

w kontekście tego:

[Dokument można publikować wyłącznie za podaniem źródła i stosownego odnośnika]

:D

bluerank pisze...

Poprosilismy wlasnie Hypermedia o stosowne uzupelnienie ich wpisu blogowego. Mamy nadzieje, ze to tylko przeoczenie :)

Anonimowy pisze...

U was najgorzej a tutaj ING wypadło najlepiej http://interaktywnie.com/newsy/1074-najlepsze-witryny-bankowe-wg-marketingmore.html

Łukasz Matuszewski pisze...

Nasz raport dotyczył tylko optymalizacji SEO serwisu oraz widoczności banku w wyszukiwarkach. Raport "Marketing&More" dotyczył natomiast:
"jakości wykonania (10 pkt), zawartości (10 pkt), użyteczności (40 pkt) oraz dostępności (40 pkt)"

Tak więc pierwsza pozycja w jednym rankingu nie wyklucza ostatniej w drugim :)

bluerank pisze...

Juz wszystko OK. Marcinowi dziekujemy za czujnosc :) a pracownikom Hypermedia za szybki kontakt z nami.

http://blog.hypermedia.pl/?p=177

Justyna Wieczorek-Hecker pisze...

ciekawy raport, ciekawe czy cos podobnego o sytuacji w Niemczech jest ....