Po linku do banku
Raport o SEO i SEM w polskiej bankowości w... kolejnym wydaniu naszego Bluepapera.
Który bank się pozycjonował? Który wypadł najlepiej? Kto najwięcej wydał na linki sponsorowane? Która marka opanowała pierwsze strony wyników wyszukiwania w ostatnim kwartale ubiegłego roku? Wszystko to w raporcie 'Po linku do banku', przygotowanym przez agencję SEM – Bluerank.
IV kwartał 2007 należał do banku PKO BP, który w rankingu SEO / SEM za ten okres zajął pierwsze miejsce. Na drugim końcu skali znalazł się ING Bank Śląski.
Oto szczegóły punktacji i Bluepaper z pełną wersją raportu
http://www.bluerank.pl/bluepapers/bluepaper_062008.pdf
[Dokument można publikować wyłącznie za podaniem źródła i stosownego odnośnika]
--
Aneta Mitko
7 komentarzy:
W ramach doprecyzowania - raport dotyczy czwartego kwartału 2007 roku.
Ciekawe co wy na to:
http://blog.hypermedia.pl/?p=177
w kontekście tego:
[Dokument można publikować wyłącznie za podaniem źródła i stosownego odnośnika]
:D
Poprosilismy wlasnie Hypermedia o stosowne uzupelnienie ich wpisu blogowego. Mamy nadzieje, ze to tylko przeoczenie :)
U was najgorzej a tutaj ING wypadło najlepiej http://interaktywnie.com/newsy/1074-najlepsze-witryny-bankowe-wg-marketingmore.html
Nasz raport dotyczył tylko optymalizacji SEO serwisu oraz widoczności banku w wyszukiwarkach. Raport "Marketing&More" dotyczył natomiast:
"jakości wykonania (10 pkt), zawartości (10 pkt), użyteczności (40 pkt) oraz dostępności (40 pkt)"
Tak więc pierwsza pozycja w jednym rankingu nie wyklucza ostatniej w drugim :)
Juz wszystko OK. Marcinowi dziekujemy za czujnosc :) a pracownikom Hypermedia za szybki kontakt z nami.
http://blog.hypermedia.pl/?p=177
ciekawy raport, ciekawe czy cos podobnego o sytuacji w Niemczech jest ....
Prześlij komentarz