Przetestuj spot TV w Google
Pisaliśmy już o wykorzystaniu reklam tekstowych (emitowanych na przykład w Google) do przetestowania nowego hasła reklamowego stworzonego dla naszego produktu lub usługi – jako o taniej i skutecznej metodzie sprawdzania atrakcyjności sloganu.
Dziś podsuwamy kolejny pomysł z tej serii – testowanie spotów reklamowych w sieci kontekstowej Google przed wyemitowaniem ich (za ogromne zwykle pieniądze) w TV. Rzecz jest możliwa do zrealizowania dzięki formatom video emitowanym w AdSense.
Reklama taka wyświetlana jest jako nieruchomy obraz. Filmik odtwarzany jest dopiero po kliknięciu. Co ciekawe i bardzo korzystne dla reklamodawcy testującego swój spot – nie płaci on za odtworzenie samej reklamy. Płatne jest dopiero kliknięcie w widoczny URL. Reklama może trwać do dwóch minut, a ważyć maksymalnie 75 MB. Spot możemy przygotować w optymalnym dla nas formacie – dowolność jest tutaj całkiem spora (.avi, .asf, .Quicktime, Windows Media, MP4, MPEG).
Zachęcamy do testowania. Tutaj eksperymenty z reklamą kosztują naprawdę niewiele ;)
--
Aneta Mitko
0 komentarzy:
Prześlij komentarz