1 sierpnia 2008

Anomalia w AdWords?

Na (w sumie mocno konkurencyjne) zapytanie 'bielizna', w wynikach wyszukiwania Google internautom ukazywała się dziś reklama sklepu z... oponami. :) Chodzi o (widoczny na poniższym screenie, przysłanym nam przez jednego z czytelników) czwarty link sponsorowany z prawej strony.


Nie ma co... Błąd Matrixa ;)

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ale jaki tam "błąd matrixa"... A gdzie można spokojnie pooglądać całkiem niezłe panie, całkiem nieźle niemalże-rozebrane??? Właśnie na serwisach bieliźniarskich, więc uważam, że reklama opon jest bardzo dobrze stargetowana :-)
Pozdr
Arecki

Anonimowy pisze...

;-D dobrze mowi!

Anonimowy pisze...

co bardziej kuriozalne, reklama opon pokazuje się również na pozycji top 2 oraz z boku na miejscu 1-szym

Trzej niezalezni sprzedawcy opon w tym samym czasie na haslo kompletnie niezwiazane z branza i do tego na wysokich pozycjach hmm..

Maciek Swoboda pisze...

Mysle, ze rozumowanie systemu Googlowego, ktory slowa w broadzie traktuje jako bardzo szeroki kontekst moglo byc podobne do tego co napisal Arecki.

Stad taki odpal ;-)

Routiner pisze...

Wobec tego system Googlowy "też była mężczyzną" ;-)
Arecki

Anonimowy pisze...

Maćku mogło tak być i często ba nawet bardzo często tak się dzieje :)

zastanawiające jest tylko to, że nazajutrz linki opon przestały się wyświetlać na hasło 'bielizna'

Trzej niezależni sprzedawcy opon w tym samym czasie zrobili SQP i wykluczyli kontrowersyjne hasło hmm..

Anonimowy pisze...

a moze dzieki wybitnemu targetowaniu teraz zajmuja sie obsluzeniem tej masy zamowien, ktora nagle sie pojawila w zwiazku z pomyslowoscia gugla? :)