25 sierpnia 2008

PageRank i Quality Score... Buzzwords SEM

Doczekaliśmy czasów, w których i SEO i SEM dorobiły się własnych buzzword’ów, co niechybnie świadczy o tym, że branża się rozwija i jeszcze długo pozostanie na tzw. TOPie. Określenia, które robią chyba największą 'karierę' to PageRank i Quality Score.

PR - w potocznym rozumieniu - staje się synonimem oceny serwisu WWW (w skali 1 do 10) i funkcjonuje w ogólnej świadomości trochę tak, jak recenzja witryny. Ludzie myślą sobie „SUPER mam PR5, znaczy… moja strona jest niezła”, innymi słowy – „nie jestem już middle middle class, tylko middle class… w necie”. ;)

QS z kolei, staje się powoli 'wszystkomówiącym' wskaźnikiem, którego klienci chętnie używają (nie wiedzieć czemu) do oceny agencji realizującej ich kampanie linków sponsorowanych. „Wysokie QS osiągacie? To dobrze, dobrze, bardzo dobrze. Robimy deal.” :)

Mity, mity, mity… Czas obalić dwa najważniejsze!

Czytaj dalej >>

--
Aneta Mitko


Udostępnij:

0 komentarzy: